Mroźna kraina #3


Cześć!
Ostatnio dużo czasu na blogu poświęciłam wpisom z wcześniej niepublikowanymi zdjęciami,skupiłam się też na stworzeniu możliwie najdokładniejszej recenzji Pentacona 29/2.8 (pojawi się tutaj we wtorek),biegałam z aparatem tu i tam poszukując wiosny i w tym całym natłoku różnych zajęć zapomniałam zupełnie o zdjęciach jeszcze w lekko zimowym klimacie,które miałam zamiar opublikować tutaj już dawno temu.Tak więc przed Wami ostatnia część wpisu z serii ,,mroźna kraina'',jest to moje pożegnanie z tą nieulubioną porą roku.Tymi zdjęciami mówię jej oficjalnie ''do widzenia'',w ogródku znalazłam już pierwsze kwitnące przebiśniegi, a to oznacza tylko jedno... wiosna!:D  Na myśl o cieplejszych dniach od razu chce się żyć i działać :)
Przenieśmy się jednak jeszcze na momencik kilka tygodni wstecz, żeby pożegnać tą mimo wszystko piękną porę roku :D





















Poprzednie wpisy z tej serii znajdziecie tutaj i tutaj :)

8 komentarzy:

  1. Piękne. Po prostu piękne. :) Z pewnością będę częściej zaglądać i podziwiać. :) Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zapraszam serdecznie :D

      Usuń
  2. Pięknie - zima w takim ujęciu ma sporo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze była tak urokliwa na co dzień to już w ogóle były raj :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kurcze choć jej bardzo nie lubię to trzeba przyznać,że faktycznie bywa piękna :)

      Usuń
  4. Zdjęcie z gałązką choinki jest po prostu fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przyznam się,że też go nawet lubię :P

      Usuń