Hello Spring! | Autoportrety


Wiosna! Doczekałam się <3 
Pierwszy dzień wiosny (lub drugi jak kto woli) zdecydowanie wymaga czegoś nowego na blogu :) 
W pierwszej kolejności chciałam pokazać Wam  kilka autoportretów,które niedawno zrobiłam ale też nawiązać tym postem do rozpoczynającej się nowej pory roku.W pierwotnym zamyśle zdjęcia te miały trafić do kolejnego wpisu z serii ,,new in'',ale okazało się,że wyszło ich trochę więcej niż planowałam,dlatego pomyślałam,że idealnie nadadzą się na dzisiejszą okazję :D 
Jednocześnie będziecie mieli okazję zobaczyć dwie nowe perełki,które ostatnio trafiły w moje ręce,czy różową bluzkę i pomarańczowy kombinezon :) 
Dajcie znać w komentarzach czy się Wam podobają :D 
Miłego dnia!








  ***  











6 komentarzy:

  1. Podoba mi się dobór makijażu do kwiatów i detali na kombinezonie - taki detal, a jak wiele zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że ktoś docenia moje starania <3

      Usuń
  2. Bardzo fajny kombinezonik :) kolor na ustach to poezja, niesamowicie Ci pasuje! Czuć wiosnę, czekam na jakieś plenerowe foteczki od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak straaaaaasznie marzy mi się jakiś plener,że mogłabym już w tej chwili już biec i działać!Hhaha :) Niestety teraz ani pogoda ani codzienne siedzenie na praktykach nie ułatwiają sprawy,mam jednak nadzieję,że niedługo wszystko rozkwitnie i uda się spełnić jakieś fotograficzne fantazje :D

      Usuń
  3. ale usta <3 wyglądasz niesamowicie kobieco :)
    i kombinezon wydaje się być bardzo fajny :)

    pozdrawiam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń