Top 5 moich ulubionych blogów


Cześć! Dosyć dawno(jak na mój gust xd) nie było wpisu z inspiracjami,dlatego dziś poświęcę im trochę uwagi,a motywem przewodnim będą blogi :) Ogromną miłością darzę blogi,które mają swój wyrazisty klimat i styl. Jestem wymagająca, więc w zasadzie ciężko mi znaleźć coś, co w pełni trafia w mój gust estetyczny, ale jeśli już jakiś blog bardzo wpadnie mi w oko szybko się przywiązuję i nie ma możliwości, żebym przegapiła choćby jeden wpis.W tym podsumowaniu postanowiłam umieścić kilka blogów, które śledzę od kilku lat i nie zmiennie uwielbiam :)
W zestawieniu tym celowo nie chciałam Was odsyłać do blogów młodych fotografów,o mniej lub bardziej zaawansowanym stopniu wtajemniczenia w tajniki fotografii, bo po pierwsze zapewne połowę (lub 90%) z nich znacie/obserwujecie/lubicie itp., po drugie ciężko byłoby mi wyróżnić tylko kilka osób, a poza tym musiałabym podzielić twórczość tych osób wedle kategorii ,,lepsze-gorsze'',a tego na pewno nie chciałabym robić,dlatego dziś przed Wami taki luźny,przyjazny wpis w sam raz na leniwe zimowe popołudnie :)
A Wy macie swoich blogowych ulubieńców? Dajcie znać w komentarzach,także o tym,czy któraś z moich propozycji przypadła Wam do gustu :)



źródło: @mammamija

Na pierwszy ogień idzie lifestylowy blog Mammamija, prowadzony przez Annę i Michała Rutkowskich,o których wspominałam już w zestawieniu moich ulubionych fotografów ślubnych. Choć zawodowo fotografują śluby,tak odnoszę wrażenie,że z podobnym zaangażowaniem i zamiłowaniem powstają wpisy na bloga,zawierające przepiękne fotorelacje z podróży do różnych zakątków świata,ale też mnóstwo inspirujących fotografii z życia codziennego.Nie wiele osób potrafi dokumentować w tak naturalny i piękny sposób codzienność swojej rodziny jak właśnie wspomniany duet :)
P.S Polecam Wam także zajrzeć na kanał na youtube tego duetu, pojawia się tam masa fantastycznych,bardzo dobrze zrealizowanych vlogów z podróży małych i dużych :)

źródło: @paulinawierzgacz

Na drugim miejscu ląduje Paulina Wierzgacz i jej Obrazki Blondynki - blog podróżniczy z masą fantastycznych fotografii! Na co dzień nie jestem fanką blogów podróżniczych i raczej takowych nie poszukuję, a regularnie zaglądam tylko na bloga przyjaciółki, ale zdjęcia autorstwa Pauliny i swobodny sposób w jaki opisuje swoje kolejne wyprawy, sprawia że wyczekuję kolejnych wpisów z niecierpliwością i często wracam do tych archiwalnych :) Wciąż nie mogę zapomnieć ujęć z surowej Islandii,zachwycającej wodospadami,czarnymi plażami i ogromnymi polami łubinów (zdjęcia z nimi w roli głównej uwielbiam), zamglonych jezior Austrii czy pięknych witraży w irańskich meczetach. 


źródło: @cajmel

Trzecim moim ulubieńcem jest Cajmel by Karolina Ościk, blog jakby nie było o modzie, a więc nie do końca moja bajka, lecz trzeba przyznać, że Karolina i jej blog mają swój własny styl, który idealnie wpisuje się w moje estetyczne upodobania. Zdjęcia stylizacji mają zawsze fantastyczny klimat i kolorystykę, tak różną i wyjątkową na tle tego co widuje się na setkach tysięcy przeciętnych blogów o takiej tematyce. Po prostu uwielbiam <3

źródło: @innezycie

Na czwarte miejsce trafia kolejny lifstylowy blog, tym razem Inne Życie. Myślę,że tytuł oddaje jego wyjątkowość. Jest to blog na którym możemy pooglądać fotorelacje z wyjazdów do tych bardziej zapomnianych i niezatłoczonych miejsc, przeczytać artykuły o polskich rękodzielnikach czy też po prostu pozachwycać się zdjęciami, od których aż kipi miłość do natury, leśnych bądź górskich wędrówek. Autorzy bloga Antonina i Radek definiują go jako ,,blog o miejscach i ludziach,którzy nas inspirują''-nic dodać, nic ująć :)

Długo zastanawiałam się komu poświęcić ostatnie miejsce w moim rankingu, ale ostatecznie postanowiłam uhonorować blog autorstwa Katarzyny Tusk o nazwie Makelifeeasier. Cenię go za minimalistyczny charakter oraz zgrabne łączenie wpisów stylizacji z tymi typowo lifestylowymi czy poświęconymi kuchennym praktykom,nie mogłabym także pominąć tematu pięknych naturalnych fotografii. Makelifeeasier był pierwszym blogiem w którym zakochałam się zaczynając swoją przygodę z fotografią,a może nawet jeszcze wcześniej :) Zaglądam tam już od dobrych 3/4 lat i wciąż z ciekawością wypatruję nowych wpisów z serii #ootd, a latem to właśnie tam szukam sprawdzonych przepisów na tartą z owocami (jak do tej pory wszystkie spisały się świetnie!).Także dzięki temu blogowi poznałam i pokochałam dwa wcześniej wspomniane blogi  i dlatego to właśnie on zamyka moje zestawienie. :)

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za ten post! Ja również jestem miłośniczką pięknie wyglądających i treściwych blogów - mocno inspirują do tworzenia piękna.
    Często buszuję w internecie w poszukiwaniu takich, ale niestety, w dzisiejszych czasach jest szał na blogi i każdy może je prowadzić. To nic złego, ale niestety mała część "blogerów" skupia się również na szacie graficznej. Ciężko jest znaleźć coś wartego uwagi... z Twojego zestawienia już 3 pozycje trafiły do moich zakładek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę <3 Muszę Ci także przyznać rację,że ciężko znaleźć ,,ładne'' blogi w całym tym gąszczu zwanym blogsferą, dlatego jeśli już trafię na jakaś perełkę to trzymam się jej kurczowo xd

      Usuń
  2. Nie znam żadnego z wyżej wymienionych blogów, ale z chęcią wpadnę na wszystkie. A może któryś mnie zainteresuję i go zaobserwuję.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz polecam :) Choć wiem,też że to był z mojej strony mocno subiektywny wybór,więc nie koniecznie trafią w gust innych osób :)

      Usuń