Sesja walentynkowa | Hola Lola Cafe



Cześć!
Dziś będzie wyjątkowo,bo okazja do wykonania takich zdjęć zdarza się jedynie raz w roku,mowa oczywiście o nadchodzących walentynkach.Dosyć często robię zdjęcia na bloga Sylwii,jednak zawsze były to sesje plenerowe,ale od pewnego czasu obserwując różne blogi czy profile na Instagramie nabrałam przeogromnej ochoty na zrealizowanie takiej tematycznej sesji w jakieś klimatycznej kawiarni-czy mogła by być do tego lepsza okazja niż walentynki?
Do zdjęć wybrałyśmy jeden z rzeszowskich lokali przy rynku o nazwie Hola lola,muszę przyznać,że był to absolutny strzał w dziesiątkę,już wcześniej bardzo podobał mi się charakter tego miejsca,nie typowy wystój oraz swobodna atmosfera tam panująca,robiąc zdjęcia czułyśmy się jak u siebie :) Także jeśli macie taką okazję lub kiedyś odwiedzicie rzeszowski rynek,zajrzyjcie do Hola lola na pyszną kawę bądź kawałek tartej.
Jeśli zaś chodzi o same zdjęcia,tym razem Sylwii towarzyszyła także siostra Gabrysia z czego bardzo się cieszę,bo dzięki temu mamy dużą różnorodność ujęć. Muszę powiedzieć,że jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć i czuję,że to jedna z lepszych moich sesji w tym roku,w dodatku zdjęcia wyszły naturalne i niewymuszone,czyli takie jak lubię najbardziej.Po prostu pełnia szczęścia! :D 
Z całej sesji obrobiłam blisko 40 zdjęć-nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak trudny wybór,oczywiście w pozytywnym sensie. :) Ponadto po zrobieniu tych zdjęć niesione przez dobry humor udałyśmy się do kolejnego lokalu,żeby sfotografować kolejne dwie stylizacje,ale o tym będzie już w kolejnym wpisie. :)



























10 komentarzy:

  1. Piękne,klimatyczne ujęcia, bardzo podobają mi się te z nową modelką :)
    Też w tym tygodniu mam zaplanowaną sesję w klimatycznej kawiarni, zainspirowałaś mnie do kilku kadrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i życzę powodzenia :) Ja już chyba na dobre zakochałam się w kawiarnianych klimatach,teraz muszę jeszcze tylko ,,wybadać'' ciekawe miejsca na mapie Rzeszowa i będzie się działo :D

      Usuń
  2. Zdjęcia wyszły pięknie, a kawiarnia to świetna miejscówka na taką walentynkową sesję :) Sama bym z chęcią zrobiła zdjęcia w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę jedynie powiedzieć,że polecam z całego serca :) Ja dopiero po tej sesji zaczęłam zauważać ile wokół mnie jest fantastycznych miejsc na zdjęcia,w tym klimatycznych kawiarni,okazuje się,że miejsca mijane na co dzień mają swój charakter i warto na nie spojrzeć z innej perspektywy :)

      Usuń
  3. Ciasto wygląda smakowicie <3 A wystrój przypomina mi jedną z gdańskich kawiarni :)

    Siostry wyszły bardzo ładnie, bije od nich pozytywna energia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe gdybym tylko mogła teraz pokazać minę kelnerki,którą zrobiła na pytanie czy możemy pożyczyć ciasto do zdjęć :P Jak widać wypożyczenie się udało,niestety nie było czasu na zajadanie się tym specjałem ;/

      Usuń
  4. Sesja wyszła fantastycznie. :) Dziewczyny wyglądają i pięknie i ciekawie - tworzą przyjemny dla oka zestaw kolorystyczny (bardzo fajny estetyczny smaczek :) ). Wnętrze również dodaje uroku fotografiom. Całość prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miłą opinię ;*

      Usuń
  5. Ja już od dawna planuję wykonać sesję w kawiarni, ale jakoś nie wychodzi. Wiele pięknych zdjęć. Gratuluję sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie polecam spróbować takiej kawiarnianej sesji,ten klimat strasznie wciąga :)

      Usuń