Sylwia i Kasia | Kilka portretów


Cześć! Jak Wam mija niedzielne popołudnie?
U mnie wciąż niezwykle pracowicie, aż sama nie wiem w co włożyć ręce. Jednak staram się systematycznie nadrabiać zaległości i publikować tutaj chociaż część efektów mojej pracy. 
Jeśli o zaległościach mowa to właśnie dziś pokażę Wam zbiór portretów jakie wykonałam kilka tygodni temu Sylwii i Kasi w moim różanym ogrodzie. Zdjęcia nie są wprawdzie zbyt różnorodne, jednak chciałam aby się tutaj znalazły, choćby po to, by kiedyś do nich wrócić i przypomnieć sobie tamten miło spędzony wieczór, tym bardziej że do drodze do ich wykonania napotkałyśmy sporo przeszkód. Pierwszą podstawową przeszkodą był czas-kiedy zaczęłyśmy rozmawiać z Sylwią o umówieniu się na spotkanie, rozpoczynająca się moja sesja egzaminacyjna i intensywne kończenie pracy magisterskiej nie dawały dużych szans na znalezienie wolnego dnia. Kiedy jednak już spontanicznie umówiłyśmy się na niedzielne popołudnie okazało się,że pogoda nie ma zamiaru pomóc nam w realizacji planów, bowiem cały poprzedni dzień padało, a w dniu sesji od rana na niebie królowały burzowe chmury. W efekcie do ostatniej chwili nie wiedziałam czy wieczorem uda się nam zrobić cokolwiek,na szczęście mimo chmur zrobiłyśmy trochę zdjęć w ogrodzie,a ku naszej radości w pewnym momencie na chwilę pojawiło się nawet słońce!









7 komentarzy:

  1. Bardzo miło patrzy się na takie ciepłe fotografie, piękne modelki, dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Także w imieniu dziewczyn, bo myślę,że będzie im równie miło kiedy to przeczytają :D

      Usuń
  2. Piękne portrety ! przyjemne kolory :) Jakim sprzętem robione zdjęcia? :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jeszcze Canon 550d + 50/1.8. :) Również pozdrawiam

      Usuń
    2. No i fajnie :) Prosty obiektyw portretowy, do tego świetna obróbka zdjęć i mamy piękny efekt :)

      Usuń
  3. Jakie piękne dziewczyny <3 Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń