Zdjęcia,które czarują jesiennym klimatem | INSTAGRAM



Cześć!
Dziś mam dla Was coś innego niż zwykle,bowiem przygotowałam całą masę sklejek z pięknymi jesiennymi zdjęciami,urzekających klimatem i kolorystyką,które znalazłam na Instagramie. :) Oprócz sklejek znajdzie tutaj także zestawienie 11 profili,na których na dobre zapanowała jesienna tematyka.
W poprzednim wpisie zapowiadałam,że następny post będzie dotyczył Sigmy 30mm f/1.4,jednak ze względu na chorobę i osłabienie,nie miałam sił,aby go dokończyć,zatem będziecie musieli na niego jeszcze troszkę poczekać.Nie mniej jednak mam nadzieję,że zdjęcia,które wyszperałam na Instagramie się Wam spodobają i wybaczycie mi kolejny ,,luźny'' wpis :P

1. iryna.ilkiv 2.flatlayforever 3.jovanarikalo
4.minimaliving 5._callmediana_ 6.alabaserfox

1.paulina.kolondra 2,4. domsli22
 3.simplebeyond 5.mrsostrovia
1._foodstories_ 2.deer.home 3.bealubas
4.kalinka__ 5.filmpalette 6.wunderblumen

1.tree_magic 2.ioegreer 3.paulina_gfd
4.sofiesund 5.imjustahuman 6.visualoptic
7.royalsnappingartists 8.majestic_people_ 9.domsli22

1.anka.melnikova 3.jockemuner 3.yablonovskayamarina
4.earth_portraits 5.domsli22 6.hvmansouls

1.my_lifestyle31 3.cajmel 4.imjustahuman
5.vzcomood 6.charliewarliewoo

1.chrisandruth 2,3.mrsostrovia 4.jordanvoth
 5.wedphotoinspiration 6.floramlvcs

1.tree_magic 2.kacpertroc 3.rob_visser_photography
4.huseyintaskin 5.weddingphotoinspiration 6.jane_iskra

Klikając na nazwę profilu zostaniecie przeniesieni bezpośrednio na Instagram :)






















Na koniec nieśmiało zapraszam na mój profil,gdzie złota jesień również rozgościła się na dobre  :)

19 komentarzy:

  1. Karolina właśnie obejrzałam sobie Twój wpis i jestem zachwycona, cudnie to podsumowałaś <3 naprawdę rewelacja, aż podesłałam kolezance i też się zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,takie komentarze niesamowicie mnie cieszą :D

      Usuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy potrafią tak pięknie wykorzystać jesień na zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega inspiracje i piękne profile, niektórzy ludzie mają świetne wyczucie stylu. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,często zachwycam się profilami osób,które mają niesamowite wyczucie estetyki,własny styl i potrafią tak dobierać zdjęcia,które publikują,że ciagle tworzą one spójną całość :)

      Usuń
  4. O proszę, nawet mój kolega znalazł się w inspiracjach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę,jaki ten świat mały! :) Możesz zdradzić o kogo chodzi(podać nazwę profilu)? P.S Starałam się wybrać jak najlepsze zdjęcia do tego wpisu,więc kolega z pewnością ma talent :)

      Usuń
    2. Kacper Troć :) chodziliśmy do jednego liceum, tylko do dwóch różnych klas :)

      Usuń
    3. Podejrzewałam,że to o nim może być mowa :) W każdym bądź razie zdjęcia tego Pana bardzo trafiają w mój gust estetyczny :)

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za wyróznienie i mile slowa :) Pozdrawiam, Kacper!

      Usuń
  5. Jejku, ile inspiracji! Uwielbiam jesień i oglądanie jej na zdjęciach także sprawia mi wielką przyjemność. Tym bardziej doceniam wpis :) No i zaobserwowałam masę nowych profili, więc dziękuję za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,że Ci się spodobał :) Polecam się na przyszłość,bo to z pewnością nie ostatni wpis z dawką instagramowych inspiracji.

      Usuń
  6. Niby luźny wpis, a na pewno włożyłaś w niego sporo serca i wysiłku! Wszystko tak idealnie zgrane i dopracowane. Uwielbiam takie posty :) Niektóre z tych Instagramów sama obserwuję i jestem nimi zachwycona. Chciałabym kiedyś stworzyć coś tak pięknego, klimatycznego i spójnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ja też spoglądam na niektóre z tych profili zazdroszcząc ich autorom umiejętności tak spójnego dopasowania zdjęć.Ja wciąż się uczę ogarniać swoje zdjecia w jedną calość,ale póki co średnio mi idzie :/ Sklejanie zdjęć innych autorów w różne kolaże przychodzi mi za to z łatwością i tworzenie takich wpisów to czysta przyjemność,niestety dosyć czasochłonna.

      Usuń
  7. Wow, co za fantastyczna dawka inspiracji :) Podziwiam te spójnie prowadzone pod jeden styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czasem nie potrafię wyjść z podziwu do spójności i stylu niektórych profili :) Takie zajmują zawsze wysokie miejsca w rankingu moich najczęściej odwiedzanych kont na Instagramie.

      Usuń