Podsumowanie: Maj 2018


Cześć!
Choć ze względu na inne obowiązki przez ostatnie miesiące zaniedbałam trochę praktykę tworzenia podsumowań to maja po prostu nie mogłam sobie darować. Dlatego oto przez Wami zbiór migawek z tego co działo się przez ostatnie tygodnie. :)
Maj od zawsze wydawał mi się najpiękniejszym miesiącem w roku, bo to właśnie o tej porze pojawiają się moje ulubione kwiaty,zaczyna się sezon na przejażdżki rowerowe i świeże truskawki w ogrodzie! <3 I choć w tym roku, miałam postanowienie,że poświęcę się głównie uczelnianym sprawom,aby na spokojnie skończyć studia i nie będę zbyt aktywna fotograficznie,tak jak to zwykle bywa, stało się totalnie odwrotnie. Udało mi się w tym miesiącu wykonać reportaże z dwóch komunii,chrztu i zrobić setki zdjęć na łonie natury. Oczywiście starając się pogodzić obie te sprawy praktycznie pozbyłam się czasu wolnego i nie wszystko udało mi się skończyć w planowanym czasie. Patrząc wstecz nie wiem czy te podjęte decyzje były słuszne, lecz nie ma czego żałować,bo tak na prawdę był to bardzo dobry miesiąc (no może pomijając fakt,iż mój obiektyw uległ wypadkowi i rozleciał się na dwie części,przez co musiałam wydać sporo $ na naprawę-no ale czego nie robi się z miłości i pasji). :)






















Mam nadzieję,że czerwiec będzie równie piękny, ale przede wszystkim, że uda mi się dokończyć wszelkie uczelniane sprawy i ten stresujący czas w końcu się skończy.
Trzymajcie za mnie kciuki! :)

4 komentarze:

  1. Jesteś totalnym mistrzem łapania światła! Naprawdę!
    Nawet nie wiem kiedy ten Maj zleciał. Świetnie, klimatyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem co odpowiedziec na taki komplement ! Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  2. Ojej, współczuję upadku obiektywu :/
    powodzenia na sesji :) i na obronie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze, więc teraz się tym już nie martwię. Mimo, że nie było to przyjemne doświadczenie to nauczyłam się dzięki temu,że muszę więcej uwagi zwracać na to co w trakcie fotografowania dzieje się wokół mnie, a nie tylko przed obiektywem.
      (Nie)dziękuję, żeby nie zapeszać :D

      Usuń