Wiosna skąpana w słońcu



Cześć! Jak się macie?
Wiosna tak cudna w tym roku,zachwyca mnie raz po raz coraz to bardziej. Wieczory pełne ciepłego światła,zapach kwitnących na biało drzewek i wilgotnej trawy o poranku to te cudowne momenty,którymi chciałabym móc cieszyć się nieprzerwanie.Niestety czas pędzi jak szalony,a lista obowiązków i rzeczy do zrobienia,wciąż zdaje się rosnąć,dlatego też tworzę ten wpis,późnym wieczorem,kiedy mogę odsunąć inne rzeczy na bok i choć trochę oddać się swojej pasji.
Dziś chciałam się podzielić dużą dawką kwietniowego słońca i wiosennego piękna,uchwyconego w trakcie wieczornych przejażdżek rowerowych lub spacerów po okolicy.Mam nadzieję,że patrząc na te zdjęcia poczujecie to co ja przy ich tworzeniu i dacie się całkowicie pochłonąć wiosennym wspaniałościom, :)
Do usłyszenia!


























15 komentarzy:

  1. Piękne ujęcia, takie nostalgiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ujęcia! Twoje kadry oblane zachodzącym słońcem nigdy mi się nie znudzą, a już na pewno nie te, na których jest ten piękny rower z koszykiem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie :) Hehe rower taki fotogeniczny,że grzechem byłoby nie zabierać ze sobą aparatu na przejażdżki nim :P

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia, cudowne...Magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie uchwycony kawałek wiosny :D Uwielbiam Twoje ciepłe kadry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne :) Karolina, u Ciebie na blogu jest zawsze cudny klimat i idealne słoneczne kadry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam,że do ideału im jeszcze trochę brakuje,ale staram się łapać najpiękniejsze momenty jak najlepiej potrafię :) Bardzo mi miło,że moje zdjęcia Ci się podobają. Takie komentarze bardzo podnoszą na duchu i motywują :)

      Usuń
  6. piękne zdjęcia ;) co to za obiektyw? bo plastyka wydaje się być w ogóle inna niż zawsze u Ciebie :O albo to ja mam mroczki przed oczami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie,jeśli chodzi o sprzęt nic się u mnie nie zmieniło.Tu akurat są zdjęcia i z 50-tki i z Heliosa,jest też jedno lub dwa zrobione Sigmą 30/1.4. To wrażenie może wynikać z faktu,że nie dawno musiałam wymienić kartę graficzną w laptopie na którym obrabiam większość zdjęć i teraz sama widzę,ze np.kolory i kontrast są troszkę inne niż dawniej. Przez to mam czasami dylematy z obróbką,bo nie mam pojęcia czy to dawne zdjęcia były pod tym względem ok (teraz wyglądają u mnie na wyblakłe i mało kontrastowe) czy jednak teraz sprzęt mi po prostu zbyt podbija nasycenie i kontrast. ;(

      Usuń
    2. ja nie mam profesjonalnego monitora, ale u mnie kolory wyglądają super, jedynie właśnie może mniej kontrastowe niż zawsze u Ciebie były ;)

      Usuń