Wiosenny portret z Alą


Cześć!
Dziś przychodzę z tym,co chyba wszyscy lubimy oglądać najbardziej,czyli nową,świeżutką,wiosenną sesją! Niektórzy z Was z pewnością widzieli już jej zapowiedź na moim FP czy Instagramie,jednak mam nadzieję,że i tak dziś będziecie mile zaskoczeni. :)
Zanim przejdziemy do zdjęć,może napiszę kilka słów o tym jak to wyglądało w praktyce. Z Alą pracowałam już nie pierwszy raz (pamiętacie efekty jesiennej i kawiarnianej sesji?) i jak zawsze spisała się znakomicie! Jak zwykle była świetnie przygotowana i otwarta na propozycje,a takiej atmosfery na sesjach życzyłabym sobie zawsze. :) 
Co ważne te zdjęcia  powstały całkowicie spontanicznie,po naszej właściwej wcześniej dogadanej sesji(efekty niebawem) i miałyśmy na ich zrobienie zaledwie pół godziny! Nie miałyśmy czasu na poszukiwanie idealnej miejscówki,dlatego zrobiłyśmy je przy drzewku na...parkingu pod moją uczelnią! :D Przyznam szczerze,że ostatecznie obie z Alą byłyśmy pozytywnie zaskoczone tym co udało nam się stworzyć w tym niekoniecznie najlepszym miejscu na zdjęcia.












Dajcie znać o myślicie o zdjęciach :)

13 komentarzy:

  1. Gdybyś nie napisała gdzie, w życiu bym nie odgadła miejscówki - efekty zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba dobrze :) To tylko potwierdza teorię,że dobrą miejscówkę do zdjęć można znaleźć wszędzie.

      Usuń
  2. Jak się okazuje, niemal każde miejsce może okazać się dogodne/odpowiednie :-)
    Zdjęcia bardzo fajne, ale... mnie zabrakło choćby jednego kadru, na którym mogłabym spojrzeć modelce w oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! W ogóle ostatnio kilka razy przekonałam się,że niektóre miejsca mijane na co dzień,do których widoku już totalnie przywykłam na zdjęciach nabierają charakteru,a niejednokrotnie mają całkiem niezły potencjał na sesje.
      Dziękuję za uwagę :) Faktycznie coś w tym jest,jakaś podświadoma maniera,że nie lubię robić sobie,ale i innym ludziom zdjęć na wprost.Wśród moich autoportretów można policzyć na palcach jednej ręki zdjęcia gdzie patrzę prosto w obiektyw i jak widać mimowolnie przenosi się to także na zdjęcia,które robię innym. Od teraz postaram się bardziej zwracać na to uwagę! :)

      Usuń
  3. Wow, sesja naprawdę robi wrażenie! Piękna modelka i dobry fotograf. :) Śliczne drzewko macie pod uczelnią. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za takie miłe komplementy :) To prawda,wokół mojej uczelni jest masa różnych krzewów i drzewek,więc o tej porze zawsze coś przyciąga wzrok.

      Usuń
  4. Piękna jest ta subtelność w tych zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ją podkreślić najlepiej jak potrafię :)

      Usuń
  5. serio tylko pół godziny? :) Kurcze, wyszło Wam super ! :) Idealnie kobiece, delikatne kadry w wiosennym klimacie <3 pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to był totalny spontan! Po skończeniu sesji na której byłyśmy totalnie skupione pojawiło się pytanie ,,a może by tak jeszcze,na szybko zrobić coś w kwiatkach'',wahałyśmy się przez chwilę czy jest sens w ogóle iść gdziekolwiek na tak krótką chwilę i czy uda nam się zrobić cokolwiek sensownego,ale jak tylko dostrzeglyśmy drzewko na parkingu decyzja była jasna haha! Już nie raz przekonałam się,że co jak co,ale spontany wychodzą mi najlepiej :)

      Usuń
  6. Sesja jest na prawdę oszałamiająca (nigdy nie miałam takiej, ale zazdroszczę i fajnie, że tak szybko się z nią uwineliście)! Bluzka koszulowa w połączeniu ze spódnicą tiulową wygląda wyjątkowo klasycznie i elegancko. Plisy Tobie pasują ;) Nie wiem czy Twoja spódnica jest tak długa jak ta https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-plisowane/dluga-plisowana-spodnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :) Mi plisy raczej nie pasują,ale mojej modelce jak widać bardzo :D Spódnica ze zdjęć jest nieco dłuższa od tej spod linku,który wstawiłaś,bo sięga od pasa do połowy łydek. Co ciekawe kupiłam ją za 1zł (!) w sh.

      Usuń