Sielsko... | Lato na wsi


Wciąż wydaje mi się, że to lato będzie jeszcze trwać i trwać, a tymczasem zbliża się koniec wakacji... Wieczory pachną już inaczej, wśród pól królują całe połacie kwitnących nawłoci, a krajobraz po żniwach przywodzi powoli na myśl nieuchronnie, po cichu zbliżającą się jesień. Póki jednak wieczory są ciepłe, a słońce stosunkowo długo unosi się na niebie, staram się wykorzystywać każdą okazję, nie tylko na wyjście w teren, ale także realizację pomyśłów, które tak długo siedziały mi w głowie i które wciąż odkładałam na później. Dziś zobaczycie realizację jednego z nich, czyli zdjęcia w bardzo sielskim klimacie, zrobione późnym wieczorem, a zasadzie tuż pod koniec zachodu słonca wśród surowego krajobrazu po żniwach. Choć i tym razem nie odbyło się bez pewnych peturbacji (bo miejsce, gdzie pierwotnie miały powstać te zdjęcia, zostało dzień wcześniej gruntownie przekopane i musiałam na szybko znaleźć coś innego) to cieszę się, że finalnie udało się te zdjęcia wykonać w takiej formie jaką sobie zamarzyłam. :)
Dajcie znać czy podobają się Wam takie wiejskie klimaty. Do usłyszenia! :D












8 komentarzy:

  1. Ten sielski klimat ❤️ Zdjęcia super jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja! Przemyślana kompozycja! Wszystko co można sobie od zdjęcia zamarzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Planowałam tą sesję od dawna i miałam w głowie pomysł na konkretne kadry, dzięki czemu łatwiej i szybciej udało mi się to ogranąć, mimo, że jak zwykle w pewnych kwestiach musiałam improwizować :)

      Usuń
  3. przepiękne kary! ;) delikatne i rzeczywiście widać, że lato już powoli odchodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! <3 Mimo iż lubię jesienne kolory i mgły to jednak też chciałabym, żeby zostało z nami jeszcze trochę dłużej :)

      Usuń
  4. Super klimatyczne zdjęcia! W tym roku idę na studia do miasta i będę z calą pewnością tęskniła za sielanką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) O to super! Powodzenia ;) Myślę, że w nowym miejscu też uda Ci się odnaleźć jakieś fajne miejsca.

      Usuń