Skansen w Kolbuszowej

Cześć! 
Dziś zabieram Was na mały wirtualny spacer po pięknym klimatycznym miejscu, będącym pomnikiem dawnych czasów, a jednocześnie wciąż tętniącym życiem. Mowa tu o skansenie w Kolbuszowej, położonym zaledwie pół godziny drogi od stolicy Podkarpacia :) 
Dzisiejsza fotorelacja to tak na prawdę backastege sesji, którą miałam okazję wykonać w tym miejscu w zeszłym tygodniu. Cieszę się ogromnie, że wybralismy akuart to miejsce, bo już po przekroczeniu bramy wejściowej byłam oczarowana tym co widzę. Chyba nikogo, kto dłużej  obserwuje mnie w social media nie zdziwi fakt, że miejsce o tak sielskim, spokojnym charakterze tak bardzo wpisało się w mój gust estetyczny. Od dawna czułam, że mi się tak spodoba, ale nie sądziłam, że aż tak! Nie mogę się doczekać kolejnego pleneru wśród drewnianych chat i kwiatowych ogródków skansenu :) 












































   

8 komentarzy:

  1. Coś cudownego! ten klimat <3 piękne kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 To miejsce ma zdecydowanie klimat nie do podbrobienia! Nie mogę się doczekać, aż zawitam tam ponownie :)

      Usuń
  2. ale piękna sceneria! ;) i to miękkie światło dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce idealne na sesję, spisało się idealnie :) Aż nie mogę uwierzyć, że tak długo zwlekałam z wybraniem się tam na zdjęcia.

      Usuń
  3. Bardzo urocze zdjęcia, zresztą miejsce też bardzo klimatyczne, lubię takie zakątki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się uchwycić w kadrach ten jego urok najlepiej jak potrafię :) Ja również bardzo lubię tego typu miejsca, chciałabym jeszcze odwiedzić skansen w Sanoku-podobno jest bardzo ładny.

      Usuń
  4. Piękny krajobraz piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To miejsce ma niesamowity urok!

      Usuń