Lato na wsi: przed żniwami


Lato tak szybko ucieka, dlatego staram się złapać go jak najwięcej w przeróżne kadry. Jak co roku tak i tym razem nagromadziłam na dysku sporo ciepłych, słonecznych ujęć, które powstają podczas krótkich wieczornych rowerowych przejażdzek wśród wiejskich zakamarków, lasów, pól i łąk. Dziś chciałabym się z Wami podzielić częścią z nich! :) P.S. Chyba nikogo już nie zdziwi fakt, że to właśnie rower stał się moim głównym modelem na takie okazje.:)
Letnie ciepłe wieczory spędzane w otoczeniu natury mają wyjątkowy klimat, wciąż zachwycają mnie światłem złotej godziny, mnóstwem kolorów, zapachem kwiatów i tym wszystkim co mają do zaoferowania. Niech to lato trwa jak najdłużej, bo wciąż mi ich mało! :)

















 





 




4 komentarze:

  1. piękne te letnie kadry, szczególnie ten ostatni♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia i kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój rower to idealny towarzysz takich wycieczek :) Nie dość, że pozwala szybciej się przemieszczać, to jeszcze urozmaica Twoje piękne kadry!
    Uwielbiam Twoje zdjęcia z takim pięknym, miękkim światłem. Rozpływam się patrząc na nie. Niech to lata trwa jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zakup to była najlepsza decyzja ever! A takie komentarze tylko mnie w tym przekonaniu utwierdzają :)
      Ogromnie mi miło coś takiego czytać, zwłaszcza od Ciebie :)

      Usuń