Uroki wiosny



W ostatnim czasie rozmawialiśmy tutaj sporo o szukaniu własnego stylu i kryzysie twórczym,dziś już nie o tym,ale chciałam Wam podziękować za wszystkie wypowiedzi i wiele cennych uwag,które bardzo podniosły mnie na duchu <3
Dziś króciutko,bo czeka mnie sporo nauki na jutro,a jak wiadomo kiedy trzeba się uczyć nagle pojawia się mnóstwo innych rzeczy do zrobienia :) Jedną z nich jest właśnie ten wpis z kilkoma jeszcze kwietniowymi ujęciami,przez te moje rozterki w poprzednich tygodniach już miałam go sobie odpuścić,ale dziś stwierdziłam,że za jakiś czas będzie miło wrócić do tych ciepłych ujęć :) Zresztą takie kwiatowe ujęcia to w stu procentach moja bajka,a coroczny wpis z tulipanami z mojego ogrodu to już taka moja mała tradycja,więc jak mogłabym je tym razem pominąć? :) 
P.S Tulipanowe ujęcia z zeszłego roku znajdziecie tutaj,a z 2015 roku tutaj.
Miłego wieczoru!





 





12 komentarzy:

  1. Takie ładne, kolorowe i ciepłe kadry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż,taki urok wiosny i nie mogło być inaczej xd Chociaż pogoda w tym roku próbowała znacznie ingerować w wizje twórcze wielu fotografów :)

      Usuń
  2. Jak zwykle cieplutkie ujęcia :) Chciałabym mieć taki ogród.
    Albo chciałabym chociaż móc iść na zdjęcia.

    Dzisiaj w Gdańsku do południa padał śnieg :/ I teraz leżę zakatarzona w domu. Ale przynajmniej zrobiłam poster do pracy licencjackiej, więc już z górki :)
    A ty z czego się uczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję,u nas rano było -6 stopni,na szczęście obyło się bez deszczu :) Zdrówka życzę! Licencjat...jak sobie przypomnę moją drogę przez mękę przy pisaniu tego arcydzieła to dostaję migreny,nawet nie chcę myśleć,że powinnam już ambitnie pisać magisterkę a nawet nie wiem jaki wybrać temat ;( Miałam dziś kolosa z nauk o bezpieczeństwie (system organów i organizacji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo państwa,zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa,przemyt i inne równie ciekawe tematy :P) Na szczęście poszło dobrze i chociaż ten przedmiot mam już za sobą :)

      Usuń
    2. Też powinnam pisać magisterkę (tak rocznikowo), a dopiero biorę się za licencjat :D Ale nie narzekam na niego, tzn. miałam cały napisany już przed Wielkanocą, teraz tylko ostatnie szlify.

      Widzę, że kierunek daleki od mojego :) Bezpieczeństwo wewnętrzne?

      Usuń
    3. Ja swój skończyłam dosłownie kilka dni przed obroną i to tak z desperackim uczuciem,że nie zdążę :P Hehe no cóż,każdy ma swoje tempo i podejście do tego tematu :) Bezpieczeństwo mam jedynie z racji specjalizacji,a kierunek ogólny to Administacja. A jak to wygląda u Ciebie? :D

      Usuń
  3. Mnie także jak trzeba się uczyć napływa mnóstwo innych rzeczy do zrobienia, w dodatku ciekawszych :D Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie i trzecie od końca, mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe wszystko jest ciekawsze niż nauka,nawet sprzątanie szafy,w której jutro i tak zrobi się bałagan od nowa :P Miło mi,że te ujęcia przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Śliczne wiosenne klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z najpiękniejszych w całym roku :)

      Usuń
  5. Jak pięknie wiosna u Ciebie rozkwitła :) a po ostatnich długich tygodniach chłodu bardzo miło patrzy się na takie ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,przepięknie się prezentuje,momentami aż ciężko się powstrzymać przez zrobieniem kolejnego zdjęcia :)

      Usuń