Nastrojowe dodatki do domu | Pepco, Biedronka i Aliexpress

Cześć! 
Obecna sytuacja zmusza nas niejako do spędzania większej ilości czasu w domu, co z kolei pozwala poświęcić trochę więcej chwil na rzeczy, które do tej pory odkładaliśmy na później ;)
W moim przypadku było to zrobienie domowych zdjęć i stoworzenie takiego wpisu, w których chciałam Wam pokazać część dodatków i ozdób jakie w ostatnich tygdoniach pojawiły się w moim pokoju. Wśród nich pojawią się m.in pojemnik z Pepco, który wygląda jak kryształowa szkatułka, piękny bukiet róż zamówiony na Aliexpress, szklane lampiony i świece zapachowe. Lubię polować na ładne rzeczy w okazyjnych cenach, dlatego w okresie wyprzedaży w moim domu pojawia się stosunkowo dużo nowości. Stawiam jednak głównie na praktyczny wymiar tych rzeczy, więc są to przedmioty, które nie tylko ładnie wyglądają, ale też mogę ich używać w różny sposób, w różnych kombinacjach i dowolnie modyfikować. ;) Mam nadzieję, że taki lekki wpis na niedzielę się Wam spodoba <3 Będę również wdzięczna za informację czy powinnam tworzyć więcej wpisów o tej tematyce ;)
Do usłyszenia!
P.S. Listę tych rzeczy wraz z opisem ceny i miejsca, gdzie zostały zakupione znajdziecie na końcu wpisu! W przypadku rzeczy z Aliexpress podałam tam także aktywny link do akcji z której je zamawiałam :)



























Bukiet kremowych róż - Aliexpress- cena: około 8 zł (zmienna w zależności od kursu walut)
->LINK
Szkatułka na biżuterię -PEPCO -7,99 zł
Spinki do włosów- Aliexpress -cena: około 2-3 zł/szt
-> LINK   
Blaszana doniczka Jardin Vert -Pepco - około 9 zł
Ceramiczne doniczki -Pepco - 8-10 zł
Duże białe ramki z plakatem ,,Make today so awesome'' w środku- Pepco- 7,99 i 14,99 zł
Świecznik z karbowanego szkła (sprzedawany z komplecie z drugim w okrągłe wypustki)- Biedronka- 9,99zł/2 szt
Świeczki zapachowe-pomarańczowa i biała- H&M Home- kolekcja z zeszłego roku- 7,99 zł/szt
Emaliowany biały kubek z napisem- Biedronka- 9,99zł

5 komentarzy:

  1. Tak, więcej takich postów. Ali to złoto, można tam kupić mega tanie, a bardzo praktyczne rzeczy. I niektóre z nich są naprawdę dobrze wykonane:)
    Ja też nadrabiam zaległości; tu- na blogu, ale też i w "życiu". Kwarantanna się przyda!
    Pozdrawiam i ściskam:))

    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że post Ci się spodobał <3 Racja, Aliexpress jest mega, ja już chyba mogę się określić mianem Ali-holika, bo zamówiłam stamtąd już dziesiątki jak nie setki rzeczy hehe. Niestety w obecnej sytuacji musiałam trochę przystopować, bo od stycznia nie doszła mi żadna z zamawianych paczek #koronawirusrules :( Ale jak tylko epidemia się skończy na pewno będę tam szaleć dalej haha :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknych, nastrojowych kadrów nigdy za wiele :-) Jestem pod wrażeniem, zwłaszcza jak pięknie i naturalistycznie wyszły róże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie detale, dodatki, mogłabym mieć tysiące takich tak zwanych "głupotek"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ja też! Czasam ciężko się powstrzymać, zwłaszcza jeśli coś ma dobrą cenę xd Także w czasie wyprzedaży ja powinnam się trzymać od galerii z daleka hahha

      Usuń