Natalia i Hania


Cześć :)
Sesja,którą Wam dziś pokażę jest z kilku względów wyjątkowa.Po pierwsze nie jest to typowa sesja dziecięca,bo tym razem miałam dwie modelki: małą Hanię i jej mamę Natalię. Natalię,a raczej jej twórczość na pewno część z Was kojarzy,a jeśli nie to koniecznie musicie to nadrobić bo na prawdę jest co podziwiać <KLIK|> :)
Sama kiedy dopiero stawiałam nieśmiało pierwsze kroki w fotografii,a posiadanie lustrzanki było wciąż tylko marzeniem z podziwem patrzyłam na zdjęcia Natalii,zachwycałam się tym jak potrafi operować światłem i kolorami, zresztą tak jest do tej pory :) Więc w momencie kiedy dostałam od niej bardzo ciepłą wiadomość z pytaniem o sesję mamy i córki byłam bardzo mile zaskoczona,że to właśnie do mnie postanowiła się z tym zwrócić.
Z racji tego,iż obecnie mieszkamy stosunkowo niedaleko od siebie to umówienie miejsca i terminu przyszło nam z łatwością,dziewczyny przygotowały dla siebie dwie stylizacje: jedną odrobinę bajkową i drugą na luzie. Muszę Wam powiedzieć,że choć sesje dziecięce dają mi mnóstwo radości i miłych wspomnień,tak na palcach mogę policzyć sesje,na których bawiłam się tak dobrze jak w trakcie tej z dziewczynami. Poza tym Hania to urodzona modelka i myślę,że bez problemu mogłaby udzielać rad niejednej dorosłej modelce :D






















19 komentarzy:

  1. Zachwycająco - to pierwsze słowo jakie przyszło mi na myśl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło czytać takie komentarze,aż nie wiem co powiedzieć <3

      Usuń
  2. Bardzo ładne kadry ;) A Hania ma cudowne oczka :3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mama fotograf, córka modelka :D
    piękne piękne piękne <3
    i uwielbiam kolory jak zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. "...obecnie mieszkamy obecnie..." mały błąd :P
    nie czepiam się czy coś, ale zawsze czytam notki i o tak zmień sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak to jest jak się pisze notki po nocach :P Jakoś nocą mam największą wenę na pisanie,lecz jak się potem okazuje nie zawsze ma to ład i skład :D Dzięki za zwrócenie uwagi,ja też zwracam na takie rzeczy u innych i czasem okropnie mnie drażni jak ktoś nie potrafi sensownie napisać tych kilku zdań dotyczących wpisu,więc doskonale rozumiem o co Ci chodziło :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Marzy mi się taka sesja od dawna, tylko jakoś zawsze nie po drodze. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nie martw się na wszystko przyjdzie pora i kiedyś okazja trafi na Ciebie sama z siebie :)

      Usuń
  6. Aaa, zakochałam się w tych kadrach! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je na fbl i mnie zachwyciły <3
    Piękne są te zdjęcia, a miłość bije od nich na kilometr ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bonszwoa9/01/2017

    Urzekające światło i bokeh! <3 Fajnie byłoby widywać więcej takich zdjęć na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło tego dnia współpracowało ze mną wyśmienicie jak mało kiedy,to trzeba przyznać :) Z Instagramem mam taki problem,że nie potrafię jednocześnie udzielać się tam i na fanpage,jak jestem aktywna na pierwszym z nich to na drugim świecą pustki i odwrotnie :/ Nie wiem z czego to wynika,ale chyba po prostu jest tego za dużo.

      Usuń