Jesiennik | Urywki codzinności

Jesień tak na prawdę dobiega już końca, grudzień czeka już za rogiem, a ja właśnie teraz zaczynam wracać do tych jesiennych zdjęć, dla których wczesniej brakowało mi czasu. Tegoroczna jesień to był piękny, ale i bardzo aktywny czas. Wbrew pozorom moja nieobecność tutaj nie wynikała z faktu, że nie robiłam w tym czasie zdjęć, wręcz przeciwnie- wrzesień i październik były dla mnie najbardziej zapracowanymi fotograficznie miesiącami w tym roku! Dlatego choć mamy praktycznie koniec listopada to dopiero teraz czuję,że mogę powoli wracać do jesiennych folderów i odkopytac kolejne nie-zleceniowe zdjęcia, które chciałabym Wam tutaj pokazać. Bo choć na blogu niemalże na 2 miesiące zaponowała cisza to wierzę, że to miejsce jeszcze żyje i są tu osoby, które wciąż zaglądają i dodają motywacji <3
Z uwagi na fakt, że takich przeróżnych kadrów z codzienności uzbierało mi się całkiem sporo to postanowiłam stworzyć krótki cykl wpisów pt. ,,jesiennik''. Na pierwszy ogień idą zdjęcia, które już część z Was mogła widzieć na moim Instagramie. ;) W roli głównej musztardowy sweter, który udało mi się w tym roku dorwać za grosze oraz kot, który jak zwykle pchał się na ręce ;D Wkońcu udało mi się znaleźć ten idealny gruby, pleciony sweter w ulubionym jesiennym odcieniu, który marzył mi się przez dobre dwa lata, dlatego nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności zrobienia w nim kilku autoportretów na pamiątkę. ;)









     





3 komentarze:

  1. Taaak! Sweterek idealnie wpisuje się w jesienne klimaty. Myślę, że taka seria moze być super. Chętnie będę czytała i ogladała. Jeszcze inny z Twoich sweterków przykuł moją uwagę; ten brązowy. Kolor jest śliczny, góra fasonu też mi się podoba :D Czekam na zimowe zdjęcia!

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! Dopiero zaczynam. Postaram się, aby zarówno wykon, jak i nagranie były lepsze. Za każdego suba i łapkę z całego serduszka dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, kocham jesień, kocham jesienne zdjęcia. Piękny klimat oddałaś w swoich fotografiach. :) Pozdrawiam, pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, klimatyczne i przywołujące zapach jesiennych liści fotografie. TO sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń