W zakamarkach ogrodu


  Tegoroczne lato przeplatane nieznośnym upałem i natrętnymi ulewami daje mi się już we znaki. Choć w sąsiedztwie słychać ciągle radosne śmiechy dzieci, sad za domem obfituje w wszelkie dobrodziejstwa, a podwórko pachnie zapachem dojrzałych mirabelek to zaczynam powoli tęsknić do jesieni. Do tych chłodniejszych, mglistych wieczorów, rześkiego powietrza i momentów, kiedy mogę spokojnie posiedzieć na balkonie nie czując się jak pączek na patelni. Zdecydowanie nie jestem jedną z tych osób, które wakacje chciałyby spędzać w upale.
Lato ma jednak jedną niebywałą zaletę, jeśli chodzi o fotograficzny aspekt mojego życia. Bowiem tylko o tej porze roku mój ogród obfituje w taką ilość kolorów, różnorodnych kwiatów i małych stworzeń, które dzielnie pozują do ujęć makro :) 
Dziś zaprezentuję Wam sporą część kwiatowych ujęć, jakie powstały na przestrzeni dwóch ostatnich miesięcy. To będzie długi post, bo dosyć dawno nie publikowałam tego typu treści, a kwiaty to zdecydowanie najczęściej fotografowane przeze mnie obiekty i foldery pękają w szwach od ich nadmiaru.
  Mam nadzieję,że wpis się Wam spodoba! :)
Do usłyszenia!



















6 komentarzy:

  1. Jakim sprzętem robione są te zdjęcia?
    Piękne! :)

    donkeyponky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa to Canon 6D+ Helios 44m-4,a druga część to Canon 550d z podpietym Heliosem lub 50-tka. Niestety zdjęcia są pomieszane wiec musiałabym po kolei wypisywać w oparciu o dane exif, które zrobiłam którym zestawem,żeby było to w pełni jasne.

      Usuń
  2. Jak zawsze czarujesz kochana ! :) 12, 13 I 16 mogłabym mieć na tapecie laptopa <3 cudo ! Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa <3 P.S I podziwiam,że chciało Ci się liczyć numery tych zdjęć xd

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje zbliżenia. Zabierają w inny świat. I strasznie zazdroszczę ogrodu z kwiatami. Kolejny raz złapałaś piękne słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze są jak miód na moje serce <3
      P.S Ogród to zasługa mojej mamy :D Ja nie miałabym cierpliwości,żeby utrzymywać to wszystko w dobrym stanie ;( A pomyśleć,że kilka lat temu chciałam iść na ogrodnictwo...

      Usuń