Świąteczna sesja na rzeszowskim rynku


Witajcie w ten piękny świąteczny wieczór Bożego Narodzenia! Mam nadzieję, że miło spędziliście dzisiejszy dzień i teraz wieczorem mogę Was zaprosić na mały wpis z sesją w świątecznym klimacie, jaką miałam okazję wykonać niedawno z Klaudią na rzeszowskim rynku.
Rzeszów w tym roku prezentuje się w świątecznym wydaniu wyjątkowo pięknie, a świecący autobus na Rynku przyciąga masę ludzi. Wielu fotografów z okolic marzy o sesji w jego otoczeniu i wcale się im nie dziwię, bo sama odkąd zobaczyłam jego zdjęcie na instagramie stwierdziłam, ze muszę tam wykonać choćby krótką sesję. Na szczęście realizacja tego planu okazała się nietrudna i już kilka dni później działaliśmy z ekipą na rynku. Oprócz słynnego autobusu jako tło posłużyło nam też piękne koło młyńskie, które stanęło w tym roku w pobliżu ratusza. 
Muszę przyznać, że zdjęcia o tej porze dnia i w warunkach, gdzie dookoła kręci się masa obcych osób a ja jestem zdana jedynie na sztuczne kolorowe światło nie należą do najłatwiejszych, ale uważam je za bardzo rozwijające, dlatego cieszę się, że mogłam zdobyć nowe doświadczenie i wykonać trochę inną sesję niż zwykle. :)
W tym miejscu dziękuję całej ekipie: Mirkowi za pomoc w organizacji, Klaudii za dzielne pozowanie i Dominikowi za ,,pilnowanie dobytku'' :)
Nie przedłużając zapraszam do odejrzenia zdjęć! Dajcie znać czy Wam też udało się w tym roku wykonać jakąś świąteczną sesję. :D
Wesołych Świąt!


























4 komentarze:

  1. Te zdjęcia są seeeerio niesamowite! jestem pod wrażeniem i mega zazdroszczę.. :D Hmm, nie. Ja w tym roku nie miałam niestety TAKIEJ sesji. Jakieś "obowiązkowe" zdjęcia byly i nic więcej. Gdybym tylko miała lustrzanke i równie zdolnego fotografa, jak Twój to na pewno bym nie pogardziła.... :D

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Zapraszam! Dopiero zaczynam swoją przygodę z yt. Bardzo mi zależy, dlatego ośmielę się prosić o subskrypcję- dla mnie to ogromna motywacja:>
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia na przyszłość! :)

      Usuń
  2. przepiękne, ten świąteczny klimat, rzeszowski rynek tego roku jest naprawdę cudowny!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 To prawda, Rynek zachwyca! Aż chce się tam iść :) Mam nadzieję, że świecący autobus zawita do naszego miasta również za rok!

      Usuń