W drogę! | Zielony plecak z Aliexpress


Burzowy maj powoli dobiega końca, a ja wciąż marzę by móc wreszcie chwycić w dłonie plecak, wsiąść na rower i spokojnie, na luzie, nie spiesząc się nigdzie pokręcić się po okolicy. Mam wrażenie, że ostatnie tygodnie to ciągłe zabieganie, w którym brakuje czasu na rzeczy, które zawsze sprawiały mi tyle radości. Co gorsza całe lato zapowiada się jeszcze bardziej pracowicie, więc dni a w zasadzie chwile, kiedy mogę wyjść w plener z aparatem, tak po prostu by zrobić kilka zdjęć dla siebie są na wagę złota.

Głównym bohaterem dzisiejszego wpisu jest zielony plecak z Aliexpress, który już od momentu otworzenia paczki stał się moim ulubiencem.
Plecak zamówiłam z potrzeby posiadania czegoś, w co mogłabym bezpiecznie zapakować aparat w trakcie moich małych codziennych wypraw rowerowych, tak by nie narażać go na wstrząsy lub upadki. Zależało mi na tym, by rozmiarowo był niezbyt duży, ale jednak dostatecznie pojemny, a przy tym zwyczajnie poręczny, no i oczywiście wpasowywał się w mój estetyczny gust. Ten, który zamówiłam spełnia wszystkie moje oczekiwania i swoją rolę, bo wkładając aparat w głęboką wewnętrzną kieszeń wiem, że jest mu tam wygodnie :)
Jest to zdecydowanie jeden z moich najlepszych zakupów na Aliexpress, a jeśli chcielibyście bym zamieszczała tutaj więcej tego typu wpisów to dajcie znać w komentarzu. Do usłyszenia!























6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Obróbka świetna ! a i oczywiście główny bohater bardzo fajny :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Łukasz! :) Obróbka to coś co wciąż często sprawia mi kłopoty i prowadzi do frustracji, ale w przypadku takich naturalnych zdjęć zawsze sprawia mi przyjemność :)

      Usuń
  2. Uwielbiam magię i klimat Twoich fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu cudowny. Plecaki są dla mnie zdecydowanie najwygodniejszą opcją, to właśnie je zabieram ze sobą w podróże :-)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne światło! :o klimat niesamowity ;) no i plecak jak najbardziej na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń