Urywki codzienności | Dzień kobiet


Cześć :) Jak Wam mija weekend?
Sama mam nieodparte wrażenie, że dopiero się zaczął, a tu już za kilkanaście godzin znów trzeba iść do pracy! Dziś jednak chciałam się z Wami podzielić nie weekendowymi urywkami codzienności, a wrócić na chwilę do tematu piątkowego święta, czyli dnia kobiet. 
Dzień ten kojarzy się z pewnością wielu z Was z wręczaniem Paniom kwiatów, stało się to już niejako tradycją w naszej kulturze i przyznam, że sama zastanawiałam się jakie kwiaty trafią tego dnia w moje ręce. Tym razem trafiło na klasyczną czerwoną różę i kremowe goździki, które od pierwszego wejrzenia skradły moje serce. :)  A skoro w domu zagościły nowe kwiaty, to ja musiałam zrobić im przynajmniej kilka(dziesiąt) zdjęć. :D  Efekty zobaczycie poniżej i mam nadzieję, że się Wam spodobają. ;)
Drogie Panie chętnie poczytam w komentarzach co Wy dostałyście w ten wyjątkowy dzień, czy były to Wasze ulubione kwiaty czy może coś zupełnie innego?









***





1 komentarz:

  1. Takie delikatne czasem urywki są najpiękniejsze i nadają innego klimatu zdjęciom. Uchwyciłaś kobiecą wrażliwość w tych zdjęciach :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń