W poszukiwaniu złotej jesieni


Cześć!
W dzisiejszy chłodny październikowy wieczór przychodzę do Was z bardzo lekkim,przyjemnym wpisem. Chciałabym Was dziś zabrać na wirtualny spacer po lesie, w którym tydzień temu zamieszkała złota jesień. Mam nadzieję, że te zdjęcia umilą Wam resztę dnia :)
 Po tym jak na Instagramie zaczęło pojawiać się coraz więcej zdjęć z pięknych leśnych i górskich zakątków mieniących się odcieniami żółci,brązów i czerwieni, ja również zapragnęłam poszukać tej przysłowiowej polskiej złotej jesieni w swojej okolicy. Początkowo nie było to łatwe, bo jesień umiejętnie kryła swe złote oblicze przed moim wzrokiem i oprócz pojedynczych kolorowych drzewek mijanych na co dzień, nie było widać żadnych jej oznak. 
W poprzednią niedzielę trafiła się jednak szansa na dłuższą przejażdżkę rowerem z przyjaciółką. Wtedy już widziałam w którą stronę wyruszymy- miałam przeczucie,że tam znajdę te widoki za którymi tak tęskniłam. I nie myliłam się! Doskonale znana droga przez las, a później małe ścieżki prowadzące w głąb lasu wyglądały przepięknie! W jednej z nich zatrzymałyśmy się na dłużej, dzięki czemu mogłam zrobić trochę zdjęć i dziś podzielić się z Wami tą fotorelacją. Niestety dojechałyśmy na miejsce już o zachodzie słońca,a nie chcąc wracać do domu przez las w ciemnościach (a czekało nas jeszcze ponad 8km), nie zdecydowałyśmy się wyruszyć dalej. Mam nadzieję,że uda się nam to jeszcze nadrobić, bo las o tej porze roku ma na prawdę wiele cudownych widoków do zaoferowania.












Byliście już na jesiennym spacerze w lesie/parku w tym roku?

6 komentarzy:

  1. Ja jestem zachwycona tymi widokami.. uwielbiam podziwiać przyrodę- jesienna pora sprawia, że jest na czym "zawiesić oko". Wydaje mi się, że w tym roku polska, złota jesień wyjątkowo nam się udała:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjecia <3 <3 Jestem nimi zachwycona ! Uwilebiam jesien za te kolory ! <3

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Udało Ci się ją znaleźć :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  4. No bajecznie! Mi w tym roku nie udało się złapać jesieni w kadry, ale jestem w pełni usatysfakcjonowana tym, że taką piękną można podziwiać u Ciebie na zdjęciach <3 No uwielbiam! Jak dobrze, że tutaj jesteś i czarujesz swoimi pięknymi ujęciami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny, jesienny klimat!
    Ja jutro wybieram się w plener i mam nadzieję, że w końcu przyniosę takie perełki jakie Ty stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń