Urywki codzienności | Złota godzina



Chyba nikt z nas nie sądził, że październik zdoła nas jeszcze zaskoczyć tak piękną, słoneczną pogodą i że tegoroczna jesień będzie nas czarować nie tylko pięknymi kolorami pokrywającymi drzewa, ale równie czarującymi zachodami słońca! Osobiście bardzo cieszę się z takiego obrotu spraw i jestem totalnie zakochana w tak miłej odsłonie jesieni. <3
Sama złota godzina to zdecydowanie mój ulubiony czas na fotografowanie, w zasadzie od dziecka czarowały mnie te ciepłe promienie zaglądające popołudniami przez szczeliny w drzwiach do mojego pokoju,wdzierające się wieczorami do ogrodu, otulające ciepłem całą okolicę tworząc iście magiczną scenerię nawet w tych zwyczajnych, codziennych miejscach. Do tej pory zachody słońca to ten czas na który czekam cały dzień, to ten moment, kiedy wiem, że mam swój czas i że mogę zrobić coś swojego, oderwać się na chwilę od miliona przyziemnych spraw. Kocham to miękkie światło i cały ich niepowtarzalny urok.
W dni kiedy mogę obserwować słońce chylące się powoli ku zachodowi, spacerując niespiesznie po swoich ulubionych polnych lub leśnych ścieżkach, z aparatem w dłoni czuję, że jestem we właściwym miejscu o właściwej porze. To są te krótkie momenty, w których mogę w pełni się odprężyć i zrelaksować. :)
Dziś zabieram Was na krótki spacer wzdłuż mojej ulubionej polnej ścieżki, otoczonej przez pola nawłoci, sad i lasy. W miejsce gdzie panuje błogi spokój i nigdzie nie trzeba się spieszyć. 
Mam nadzieję,że będziecie oczarowani tymi widokami równie mocno jak ja :D 















Macie takie swoje ulubione pory dnia lub miejsca, w których czujecie się w pełni spokojni zrelaksowani? :)

6 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie z tym domkiem wymiata, chociaż wszystkie są super.. i ten iście jesienny sweterek *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię! Choć w sumie ja mam w ogole słabość do widoku tej chatki, niezależnie od pory roku uwielbiam kręcić się z aparatem w jej okolicy. Szkoda tylko, że to teren prywatny, bo chętnie zajrzałabym również do jej środka. :)

      Usuń
  2. wow ! Jak pięknie :) Chciałbym kiedyś móc wybrać się z Tobą na plener fotograficzny i nauczyć się robić takie ładne zdjęcia jak Ty :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za taki komentarz, Łukasz! :) Na prawdę nie wiem czym sobie zasłużyłam na tyle miłych słów dzisiaj. Ja wciąż czuję, że moje zdjęcia nie są perfekcyjne, często czuję niedosyt i myślę nad tym co można byłoby zrobić lepiej. Zresztą jak to mówią ,,człowiek uczy się całe życie'', wiec myślę, że z czasem oboje osiągniemy w pełni satysfakcjonujący nas poziom :)
      Nigdy jeszcze nie byłam na wspólnym plenerze z innym fotografem, wiec taki foto spacer mógłbybyć ciekawym doświadczeniem!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jakie wspaniałe fotografie *.* naprawdę nie mogę się na nie na patrzeć no przepiękne! chciałabym umieć zrobić takie zdjęcia a taka sesja to moje marzenie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) A na zdjęcia zawsze chętnie zapraszam! Takim klimatom nigdy nie odmawiam :)

      Usuń