Pomiędzy latem a jesienią | Autoportrety


Jeszcze niedawno wydawało mi się,że dopiero połowa lata za nami i będzie ono trwać jeszcze długie tygodnie. Tymczasem pierwsze niezwykle chłodne poranki, wieczorne mgły i zmierzch zapadający przed 20 boleśnie uświadomiły mi jak bardzo się myliłam. Mam wrażenie jakbyśmy nagle przeskoczyli o kilka stron w kalendarzu. pomijając okres przejściowy jakim był zwykle słoneczny i ciepły początek września. Trudno pogodzić mi się z faktem,że coraz ciężej będzie zdążyć po pracy na zachód słońca oglądany pośród okolicznych pól.
Zdjęcia, które dziś zobaczycie powstały już jakiś czas temu, w trakcie jednego z najdłuższych i najpiękniejszych zachodów słońca, jakimi żegnało się z nami powoli odchodzące lato.
Tak na prawdę pretekstem do ich zrobienia była nie tyle zmieniająca się pogoda (wtedy jeszcze nie wiedziałam,że zanim je opublikuję na zewnątrz będzie już panować iście jesienna aura), co strój, który mam na sobie. Choć nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za sukienkami, tak tym razem jedna od razu przyciągnęła mój wzrok i pomyślałam sobie, że fajnie będzie ją mieć w szafie, nawet jeżeli miałabym ją założyć tylko raz, wyłącznie do zdjęć (a taki był pierwotny zamysł). 
Spodobało mi się w niej to,że jej krój nawiązuje trochę do stylu retro, no i przede wszystkim,że kosztowała jedynie złotówkę.:) Nie przypuszczałam, że okaże się także bardzo wygodna i polubimy się do tego stopnia,że będę w niej chodzić także na codzień. Oprócz sukienki na zdjęcia zabrałam ze sobą także skórzany pasek w brązowo-wiśniowym odcieniu oraz pleciony koszyk, który pokazywałam już w wcześniejszych wpisach - obie rzeczy udało mi się kupić również za złotówkę. :)
Sukienkę polubiłam do tego stopnia,że ostatnio do mojej kolekcji dołączyła druga bardzo podobna, lecz utrzymana w bardziej jesiennej kolorystyce. Nie mogę się doczekać dnia, w którym uda mi się upolować równie ładny zachód i zrobić w niej następną serię zdjęć. :)
Do usłyszenia!













10 komentarzy:

  1. Ooo to te cudne zdjęcia! <3 Wyglądasz przepięknie! Zdecydowanie powinnaś częściej chodzić w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Może masz rację... ale w tym roku już raczej nie będzie ku temu okazji :( Jestem strasznym zmarźluchem, więc jesienią sukienki raczej mi nie w głowie. Nie mniej jednak niedługo na blogu pojawi się jeszcze jeden podobny wpis, więc w sumie to nie jest moje ostatnie słowo w kwestii sukienkowych stylizacji. ;)

      Usuń
  2. Genialne zdjecia maja rewelacyjny klimat <3

    ANGELIKA MARTKO BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i artystycznie :) Obróbka jak dla mnie mistrzostwo :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) Wbrew pozorom te zdjęcia nie wymagały nawet dużo obróbki, bo światełko i kolory pięknie mi tego dnia zagrały :)

      Usuń
  4. Jak zawsze świetne ujęcia! Najlepsze zakupy to właśnie te za złotówkę haha :D Sukienka wprost idealna dla Ciebie! Mi także będzie tęskno za tymi pięknymi, ciepłymi zachodami słońca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Uważam tak samo i nawet uśmiechnęłam się pod nosem czytając Twój komentarz,bo drugie zdanie sama powtarzam bardzo często hehe :D Jesienne zachody słońca też są wprawdzie piękne, ale przy panującym chłodzie ciężko myśleć o wyjściu w plener. Ja już tęsknię za latem :( Jednak staram się czerpać z jesieni co najlepsze, wiec zamiast biegać z aparatem po polach zaczynam kombinować coś z domowymi kadrami. Może ta jesień nie będzie aż taka zła :)

      Usuń
  5. cudowne kadry, pomimo że lato się już kończy, ale te początki jesieni na zdjęciach są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że możemy zatrzymać tą końcówkę lata przynajmniej na zdjęciach, bo jesień choć z jednej strony piękna, to z drugiej zimna (czasem aż za bardzo), deszczowa i depresyjna... Do tej pory zawsze powtarzałam,że słoneczny wrzesień jest (w kwestii działalności foto) moim ulubionym miesiącem, lecz tym razem czuję się trochę rozczarowana panującą pogodą. :( Dobrze,że udało mi się wykonać kilka fajnych sesji i na obrobkę czeka jeszcze 3 kolejne,więc słońca u mnie w najbliższym czasie nie zabraknie :)

      Usuń