Gabrysia i Olek | Sesja dziecięca


Wrzosowisko to niezmiennie od wielu lat jeden z moich ulubionych motywów do fotografowania o tej wczesnojesiennej porze roku. Jednak jeszcze większą radość odczuwam, kiedy mogę zabrać tam moich małych modeli i oprócz zdjęć wrzosu, uchwycić w kadry także ich  roześmiane twarze, błysk w oku i dziecięcą swobodę.
 Tym razem przed moim obiektywem gościło bardzo sympatyczne rodzeństwo: Gabrysia i Olek. Moim mali modele spisali się świetnie, a dzięki bańkom mydlanym po raz kolejny udało się nam stworzyć prawdziwie bajkową scenerię. Przy okazji dziękuję także mamie maluchów -Wiktorii i cioci- Julii za wszelką pomoc w trakcie sesji. :)
Dawno nie czułam się tak zadowolona z efektów swojej pracy, więc mam nadzieję,że Wam również zdjęcia się spodobają!
Do usłyszenia!






























Koniecznie dajcie znać czy Wam też udało się w tym roku zrobić już jakieś zdjęcia na wrzosowiskach. A może macie jakieś inne ulubione scenerie do zdjęć o tej porze roku? :D

6 komentarzy:

  1. Wyszło cudownie! Bardzo lubię Twoje dziecięce i rodzinne sesje <3 Ja sama miałam ostatnio okazję fotografować cudnego chłopczyka i ogromnie mi się to spodobało... Dzieci są takie naturalne przed obiektywem, a jak jeszcze swobodnie się czują i nie wymiękają po 20 minutach zdjęć toż to skarb i sama przyjemność takie dzieciaki fotografować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie,bardzo mi miło! :*
      To prawda,że fotografowanie dzieci jest bardzo wciągające! W moim przypadku najczęściej jedna taka sesja ciągnie za sobą kolejną, więc w sumie jak już zacznę sezon na sesje dziecięce to robię praktycznie tylko je xd Chociaż z małymi modelami różnie bywa, jedni chętnie pozują, inni się boją, a jeszcze inni robią wszystko co im przyjdzie do głowy poza tym co sugerują im rodzice i ja :D Tym razem miałam szczęście, bo mimo początkowej mało entuzjastycznej reakcji Olka na widok aparatu udało się go oczarować bańkami i namówić przynajmniej na te kilkanście zdjęć, a Gabrysia od początku pozowała jak urodzona modelka xd

      Usuń
  2. piękne kadry, te kwiaty i bańki dopełniają całości ;) bardzo urocze portrety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Bańki na sesjach dziecięcych to zawsze dobry pomysł! Nic tak nie ratuje mnie z trudnych sytuacji jak one. :)

      Usuń