Styczniowy


Cześć!
Tegoroczny styczeń z pewnością nie należy do najlepszych miesięcy w moim życiu, powiedziała bym wręcz, że momentami daje mi w kość, ale ma jedną poważną zaletę, dzięki której parzę na niego znacznie łaskawiej i mimo wszystko podchodzę optymistycznie do rozpoczętego własnie tygodnia, a mowa tutaj oczywiście o pogodzie! W całym swoim 25 letnim życiu nie pamiętam tylu słonecznych dni w styczniu! Choć wiem, że wynika to z zachodzących globalnie zmian klimatycznych i generalnie powinniśmy się tym trochę martwić, to jednak radość na widok słońca i możliwość częstych, długich spacerów na świezym powietrzu całkowicie przyćmiewają tą ciemniejszą stronę takiego stanu pogody. Skoro więc mam możliwość, to chętnie korzystam z uroków okolicy i speceruję z aparatem po wszelkich znanych polnych i leśnych ścieżkach. W efekcie czego w folderach pojawiają się wciąż nowości, którymi z chęcią się z Wami podzielę (oczywiście o ile nie znudzi się Wam zbyt szybko moja osoba i zostaniecie ze mną na dłużej hehe)! Dziś kolejny odcinek spacerowej serii z autoportretami w roli głównej :) Tym razem do zdjęć wykorzystałam karmelowo-beżowe elementy swojej garderoby i szary płaszczyk oraz szalik w biało-miodową kratę, które zakupiłam niedawno na wyprzedaży w jednej z sieciówek.
Nie przedłużając przesyłam Wam dawkę słońca i życze miłego wieczoru :)
Do usłyszenia!















8 komentarzy:

  1. Ostatnie jest taaaakie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3 Robione na ostatnich oparach baterii ;D

      Usuń
  2. Podoba mi się bardzo to rozmycie na ostatnim zdjęciu. W ogóle Twoje kadry to cudo.. nie przestanę w kółko powtarzać.. ;) Też uwielbiam spacerować. Faktycznie pogoda nam to umożliwia, ale fakt- niestety te zmiany są niekoniecznie dobre... :(( Pozdrawiam!

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, słoneczne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Łukasz :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimacik zdjęć! Bardzo podoba mi się to uchwycone słoneczko ;)
    Obserwuję bloga i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze zależy mi właśnie na pokazaniu tego klimatu, więc czytając taki komentarz cieszę się, że mi się to udało :)

      Usuń