Wiosenne autoportrety | Nietypowe okulary


Cześć!
Wiosna powoli dotrała i na Podkarpacie, z czego ogromnie się cieszę! :) Nareszcie wszystko wokół zaczyna się zielenić, a w okolicy pojawia się coraz więcej ciekawych scenerii do zdjęć.
 Obserwując na Instargramie bardzo liczne grono fotografów, zauważyłam, że już dosłownie każdy zdąrzył zrobić jakąś wiosenną sesję wśród kwiatów. Nie mogłam być gorsza! :D Jednak z racji tego, że z czasem wolnym i organizowaniem sesji ostatnimi czasy mi nie po drodze, to pewnego wieczoru zdecydowałam się na stary, sprawdzony sposób zaspokojenia weny twórczej, czyli szybką serię autoportretów przy moim prywatnym, ulubionym drzewku mirabelki. Żeby nie było nudno postawiłam na kontrastującą z otoczeniem czerwień ubioru i dwie pary nietypowych okularów, które udało mi się znaleźć w świetnej cenie na Aliexpress (btw. chcecie wpis o moich zakupach na Aliexpress?).
Co do samych zdjęć: mimo moich najszczerszych chęci zrobienia większej ilości zdjęć, nie byłam w stanie wytrzymać dłużej niż kilka minut w plenerze, bowiem było tego dnia tragicznie zimno (dzień wcześniej spadł nawet śnieg)! Jednak jakby nie było cieszę się ogromnie, że udało mi się wykonać przynajmniej te kilka zdjęć i kontynować coroczną tradycję wiosennych autoportetów w towarzystwie pięknie kwitnącego (i pachnącego!) drzewka, bo zaledwie dwa dni później po kwiatkach nie było już żadnego śladu...











 



7 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie z okularami<3 taak, wiosna powoli na pokarpaciu:D niestety nie mogę się nią całkowicie cieszyć, bo za kilkanaście dni matura, ale po niej- jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne fotografie, szczególnie miłe w odbiorze, czerwcowe otoczenie i naturalne kompozycje robią swoje, ale czymże było by tło bez przeuroczej Pani w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne portrety, czuć z nich wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta sesja, pomysł z okularami bardzo oryginalny. Mirabelka cudnie wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) To prawda, mirabelki są bardzo fotogeniczne hehe :D Szkoda tylko, że moje rosną w takim miejscu, że nie da się przy nich zrobić zdjęć pod światło o zachodzie :(

      Usuń
  5. Cudowne delikatne kadry! ;)

    OdpowiedzUsuń