Początek wiosny


Cześć! :)
Święta coraz bliżej, dni spędzane w pracy uciekają jeden za drugim, a kwietniowa pogoda funduje nam masę niespodzianek- tak w skrócie wygląda u mnie początek wiosny. Dziś jednak za oknem widzę słońce, a plan dnia obejmuje niewiele ponad odpoczynek po zabieganym tygodniu. Dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby to wstawić tutaj wreszcie coś wiosennego i radosnego, więc wybrałam kilka ujęć zrobionych na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni w trakcie pierwszych wiosennych przejażdżek rowerowych tego roku i to właśnie je chciałabym Wam dziś pokazać.
Dajcie znać w komentarzu czy zdjęcia się Wam spodobały i jak spędzacie dzisiejszy dzień- aktywnie czy tak jak ja regenerujecie siły na nowy tydzień poprzez odpoczynek :)
Udanej niedzieli!










5 komentarzy:

  1. To prawda można zobaczyć na dworze oznaki wiosny. Czekam na kolejny twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Niedługo na pewno coś się pojawi :)

      Usuń
  2. W końcu przyszła wiosenna pogoda i niech już zostanie! :D

    OdpowiedzUsuń