Jesień, ach to ty!


To był ostatni dzień lata, okraszony długim,ciepłym zachodem słońca. Nie mogłam usiedzieć w domu i nie pożegnać odchodzącej najpiękniejszej pory roku, chwyciłam więc w ręce aparat, spakowałam na szybko torebkę i ruszyłam rowerem na pobliskie pola, by zrobić  jeszcze choć trochę letnich zdjęć. Choć w powietrzu wyraźnie było już czuć czekającą za rogiem jesień, to było na tyle ciepło, że bez problemu mogłam zapozować do zdjęć w sukience. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że następnego dnia o poranku obudzi mnie nieznośny chłód, a jesień przywita się z nami mało optymistyczną, deszczową pogodą. Z perspektywy czasu bardzo się cieszę,że te zdjęcia powstały i z pewnością jeszcze nie raz będę do nich wracać z sentymentem. :)

















Dajcie znać czy Wy też uczciliście w jakiś sposób ostatni dzień lata i jak Wam mijają pierwsze jesienne dni! :D

2 komentarze:

  1. Karolina wpatruję się w te zdjęcia i nie mogę wyjść z podziwu, że robisz je sama :D Bardzo chętnie bym się wybrała kiedyś z Tobą na taki spacer artystyczny :> Cudowny klimat! Nieco żałuję, że przez pracę zarobkową przez zdjęcia ślubne coraz rzadziej robię sobie takie wypady z aparatem, ale dobrze że mogę je podziwiać u Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie Tosiu za takie słowa, na prawdę ogromnie mi miło! :) Wiesz, że ja też nie raz myślałam o tym,że fajnie byłoby kiedyś z kims pospacerować po mieście z aparatem haha? Bo choć bardzo lubię towarzystwo moich znajomych i wycieczki z nimi, to niestety już dawno zauważylam, że moje pstrykanie na każdym kroku bywa dla nich męczące, a może nawet momentami irytujące, a ja z kolei nie mogę fotografować spokojnie, bo ciągle za kimś pędzę lub szukam towarzyszy w tłumie (z moim 1,60m wzrostu bywa to często prawdziwym wyzwaniem hhehe). Także bardzo podoba mi się Twój pomysł! Tyle,że teraz mimo najszczerszych chęci ciężko jest taki wyjazd ogarnąć, bo z jednej strony końcówka sezonu foto przysparza nam pracy, a z drugiej przynajmniej w moim wypadku dochodzi jeszcze zwykła praca, która bardzo ogranicza czas wolny ;( Ale abolutnie nie mówię ,,nie'' i wierzę,że kiedyś w końcu się uda! Myślę,że to mogłoby to być bardzo ciekawe doświadczenie :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń