We własnej osobie



Cześć!
Zdecydowanie nie jest tajemnicą fakt,że uwielbiam jesień! Oczywiście mam na myśli jej przysłowiową ''złotą'' wersję :) Parki całe w odcieniach żółci,złota i czerwieni,zamglone leśne ścieżki,pajęczyny pokryte rosą o poranku,herbaty o różnych owocowych smakach,grzybobranie,dynie piękne w swej różnorodności no i oczywiście świeże orzechy włoskie zerwane z drzewa obok domu,mogłabym tak jeszcze długo wymieniać. :) Ze względu na tyle pozytywnych skojarzeń z tym okresem,jestem nawet w stanie przeboleć wszystkie pozostałe mniej pozytywne aspekty jesieni,choć czasami stojąc na przystanku z wygiętym parasolem i walcząc z przeraźliwie chłodnym wiatrem i siorpiącym deszczem,zaczynam zazdrościć niedźwiedziom snu zimowego :P A tak na serio to z wielką niecierpliwością wyczekuję nieco cieplejszych dni,takich jak ten gdy robiłam poniższe zdjęcia.Na podwórku zachowała się jeszcze kępa pięknych wysokich żółtych kwiatów,których po prostu nie mogłam nie wykorzystać! Szybka seria autoportretów w jesiennej scenerii to był zdecydowanie dobry pomysł :) Październik to idealny czas na odkopanie grubych szalików w kratę w swojej szafie,a beżowy płaszczyk to już mój jesienny ulubieniec. Uwielbiam takie proste zestawienia,w zeszłym roku powstała nieco inna jesienna seria,którą możecie zobaczyć tutaj - mam do niej wielki sentyment i uwielbiam do niej wracać,mam nadzieję że za rok będę mogła powiedzieć to samo również o tej :)











9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne portrety, ja także uwielbiam jesień i pozytywnie mi się kojarzy ;)
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jesień zdecydowanie ma swój urok,trzeba go tylko umieć dostrzec :)

      Usuń
  2. Złota polska jesień jest najpiękniejsza! Z utęsknieniem czekałam na październik, a tu taka pogoda....ciągłe chmury i deszcz :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,ja już się pogodziłam z obecnym stanem rzeczy i staram się wykorzystać te krótkie ,,złote'' momenty,czasem jest to tylko niecałe 1,5 godziny dziennie ale tyle mi wystarczy by zrobić trochę zdjęć :)

      Usuń
  3. ale jesteś śliczna :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;) ja też bardzo lubie kolorowe krajobrazy :3

    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krajobrazy? odnoszę wrażenie,że to chyba nie było do mnie :<

      Usuń
  5. Kurczę autoportrety to dla mnie czarna magia. Kończę na foci w lustrze, ale ostatnio własnie korci mnie by trochę zaszaleć bez tego niezdarnego lustra. :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,zawsze to coś nowego! Sama się przekonasz,że to sprawia dużo frajdy,a w dodatku nawet jeśli coś nie wyjdzie nie musisz się martwić,co pokażesz modelce :p No i zawsze taką sesję można powtórzyć bez problemu :)

      Usuń