Sylwia w klimacie tanecznym i retro




Długo zastanawiałam się które zdjęcie z tej sesji powinnam umieścić u samej góry,jako zapowiedz  i zachętę do obejrzenia całości.Po kilkunastu próbach przestawiania i układania doszłam do wniosku,ze niezależnie które zdjęcie bym wybrała nie będę w pełni usatysfakcjonowana,bo przecież tematy są dwa: taneczny i retro(zupełnie nieplanowane) i wybranie zdjęcia z jednej części nie reprezentowałoby godnie drugiej, dlatego wpis reprezentuje portret Sylwii i zapowiedz tego co będzie się działo w tanecznej części :)
Muszę przyznać,że plan sesji który ustaliłyśmy wcześniej z Sylwią nie wypaliła,a przepiękne miejsce jakie wybrałam do zdjęć okazało się moją zmorą.
Dziękuję Sylwii i Joli za pomysł ze stacją kolejową i uparte przekonywanie mnie do niego :) Wybrałyśmy się na zdjęcia dość późno,żeby złapać zachód słońca,niestety w miejscu gdzie miała się odbyć sesja kilka czynników nie pozwoliło zrealizować naszych planów.Udałyśmy się więc na starą stację kolejową,niestety po zachodzie słońca było dość ciemno i musiałyśmy improwizować.Mimo to sądzę,że udało nam się wykonać kilka fajnych ujęć więc serdecznie zapraszam do ich obejrzenia :)









Niektóre z powyższych zdjęć zostały wykonane po godzinie 20,stad ich szarawe odcienie ;/

Mój obiektyw 50mm zaczyna się sypać(dosłownie) a autofokus w takich warunkach wydawał z siebie ostatnie tchnienia,cieszę się że jednak coś udało się stworzyć.RAW-y uratowały mi tyłek :)

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o zdjęcia retro...według mnie za mało jest tego retro klimatu. Idziesz w dobrym kierunku, ale następnym razem bardziej przemyśl stylizację, makijaż i miejsce tak, aby każdy z tych elementów wpasował się w zamierzony klimat.

    A co do zdjęć tanecznych - bardzo fajne ujęcia w powietrzu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Retro faktycznie wyszło średnio,ale tak naprawdę było w 100% nieplanowane,planowana była jedynie sesja taneczna z tym,że w zupełnie innym miejscu i stylizacji. Następnym razem skupię się bardziej na całokształcie,a nie tylko na tym,że słońce już zaszło więc trzeba się śpieszyć :)

      Usuń