Czujesz już świąteczny klimat?


Cześć!
Święta coraz bliżej, w radio nieustannie pojawiają się kolejne świąteczne szlagiery a witryny sklepowe mienią się światełkami i milionem ozdób- to wszystko sprawia, że coraz trudniej oprzeć się świątecznemu szaleństwu. Jak co roku staram się jednak zachować rozsądek i powtarzam sobie , że przecież do świąt jest jeszcze sporo czasu i że nie ma sensu z niczym się spieszyć, lecz wystarczy, że wejdę do sklepu, zobaczę kilka ozdób i od razu dopada mnie ,,świąteczny klimat''. :D  
Odkąd pamiętam uwielbiałam świąteczne ozdoby (kolorowe bombki, światełka i całą resztę wspaniałość) i mimo upływu lat nic się w tej kwestii nic się nie zmieniło. Śmieję się, że jestem typową sroką w kwestii ozdób świątecznych, dlatego przyciąga mnie wszystko co ładne i świecące.Nie mogę się już doczekać momentu kiedy będę mogła pojechać do galerii na przedświąteczne polowanie! Jestem pewna, że znów przywiozę co najmniej kilka sztuk oryginalnych ozdób, którymi przybiorę (jak zwykle pękającą w szwach) choinkę. Jednak zanim to nastąpi chciałabym Wam pokazać mój nowy zakup sprzed kilku dni, który marzył mi się od dawna, a który udało mi się ostatnio znaleźć w Biedronce! Mowa o porcelanowym białym domku, który tak właściwie jest lampionem. Rozglądałam się za podobnym od dobrych dwóch lat, jednak zawsze ich ceny były dość odstraszające, lecz tym razem na prawdę mi się poszczęściło i za rozsądną cenę udało mi się spełnić małe zakupowe marzenie. :)
Jestem ogromnie ciekawa czy Wam też udzielił się już świąteczny nastrój i czy udało Wam się kupić jakieś fajne świąteczne ozdoby. A może macie już choinkę? Dajce znać w komentarzach. :)
Do usłyszenia!





   



7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście śliczny ten domek. No i super zdjęcia;)
    Ja jeszcze nie czuję tej świątecznej atmosfery:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały, niepozorny lampion a jednak mam swój urok :)
      W pełni Cię rozumiem, bo zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy tak jak ja zaczyna żyć świątecznym klimatem już na początku adwentu, a są i takie osoby, które go nie czują w ogóle. Zresztą i u mnie różnie bywało w poprzednich latach. :)

      Usuń
  2. U Ciebie na blogu już świątecznie :) Ja coraz bardzie czuję magię świąt, miasto już przybrane w świąteczne ozdoby ... jeszcze tylko śniegu brakuje :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczny klimat zawitał u mnie nie tylko na bloga, bo w domu także roi się już od przeróżnych ozdób. Ba! Mam już nawet przybraną wielką choinkę. Śnieg także zawitał do nas dzisiaj z rana.Także zbliżające święta widać już dosłownie wszędzie :)
      Mam nadzieję, że u Ciebie też jest już podobnie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Miałam się dzisiaj wybrać na zakupy, ale nie doszłam... Ech, ta pogoda:(
    To przynajmniej przez monitor może świąteczny klimat się udzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Świąt jeszcze tydzień, więc z pewnością uda Ci się to zakupowe wyjście jeszcze nadrobić :)
      Ja mam tak jak wejdę na Instagram, gdzie nie spojrzeć tam jakieś piękne zimowo-świąteczne kadry! Aż sama mam ochotę chwycić za aparat :)

      Usuń
  4. Czuć już ten świąteczny klimat od dawna. Wszędzie można zobaczyć świąteczne dekoracje. Pora kupowania prezentów, opakowań na nie jest w pełni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń