Sylwia w niebieskim kombinezonie



Cześć wszystkim!
Pamiętacie jak w ostatnim poście pisałam o mojej zdjęciowej współpracy z Sylwią?
Mówiłam wtedy że mamy dużo planów i oto co z tego wynikło :)
Sesję w niebieskim kombinezonie wykonałyśmy na potrzeby jej bloga,
pomimo iż byłyśmy zmęczone po całym dniu spędzonym na uczelni i całość trwała zaledwie około 40 min obie jesteśmy bardzo zadowolone z efektów. Mam nadzieję że Wam również zdjęcia się spodobają :)
Dodam także, że na tym nasza współpraca się nie kończy,bo w planach mamy dwie kolejne sesje.Tak więc całkiem możliwe że jeszcze nie raz będziecie mogli oglądać tu Sylwię :)
Zapraszam do obejrzenia wszystkich zdjęć!
Możecie także zajrzeć na bloga Sylwii :) 
Czekam na Wasze komentarze :)












4 komentarze:

  1. Jakie piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak blogspot trochę je ,,zjadł'' i smutno mi z tego powodu ;/ Nie mniej jednak cieszę się,że podobają się takie jakie są :)

      Usuń
  2. Średnio podoba mi się ten kombinezon (może dlatego, że ja ogólnie nie lubię kombinezonów), jednak zdjęcia naprawdę fajne! Kolory na duży plus i fajne miejsce wybrałyście, idealne do zdjęć fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezon wzbudził u wielu osób dość mieszane uczucia,ale starałam się go uchwycić najlepiej jak się da :)

      Usuń