Podsumowanie: luty-marzec 2015



Cześć!
Dziś chciałam się z Wami podzielić miksem zdjęć z ostatnich 2 miesięcy,to takie małe podsumowanie tego co ,,fotograficznie'' działo się w tym czasie,znajdują się tu zdjęcia w 90% niepublikowane wcześniej,potraktowane nieco z przymrużeniem oka :)
Zapraszam do oglądania i czytania podpisów :)

A ja tymczasem wchodzę w nowy wiosenny czas z wieloma pomysłami i dużym zapałem do zrealizowania jak największej ich liczby.Trzymajcie kciuki aby się udało :)

1.Pierwsze autoportrety-początek lutego 2.Domowe ciasteczka smakują najlepiej :)
3.Początek marca-zachody słońca stają się coraz piękniejsze 4.Ostatnie przymrozki-plan był taki:wstać zaraz po świcie,żeby uchwycić krajobraz w budzącym się śłońcu,ale jak zwykle...zaspałam ;/ Ale o godz. 7 nie było też tak źle :) 

1.Ostatnie dni lutego-przejażdżka rowerowa nad pobliski zalew,było baaaradzo zimno
2.Nareszcie marzec-korzystając z dnia wolnego od zajęć chciałam zrobić kilka prostych portretów,ale jak widać wiatr miał nieco odmienny pomysł na zdjęcia :) 3. Początek lutego:Moje pierwsze ujęcia kapięcej wody z krótkim czasem naświetlania-taka mała próba :) 4.Najlepszy modelę na świecie z moim <pogryzionym i porozdzieranym> wiankiem na szyi

1.Piękne,ale niezwykle mroźne poranki-początek marca 2.Wspomniana już przejażdzka nad zalew-testuję wytrzymałość pomostu :P
3.Kolejny autoportret
4.Pan i władca zmęczony po całym dniu nicnierobienia :)

1.Panda
2.  30 marca i zaczyna się robić zielono :) P.s nie wiedziałam,że moja 50mm tak ładnie potrafi rozmyć tło
3.Szyszka grzeje futro do słońca (polowa marca i cudowne światło złotej godziny)
4.Moje jedyne zdjęcie z Pandziorem

1.Szyszka ,,pomocnik''
2.Pierwsze kwiaty w ogrodzie i na zewnątrz robi się przyjemniej
3.Tak pięknie :)
4.Najnowsze makro i zapowiedź kolejnego posta 

Najnowsze,czyli :
1,4. Pani wiosna :P autoportrety w wianku  z pierwszych tegorocznych kwiatów
2.Witaminy przede wszystkim-nie ma to jak dostać ponad 30 kg jabłek za darmo :)
3.Czar wiosny

1 komentarz:

  1. ale stworzyłaś cudowne sklejki, zrobiło się trochę wiosennie! :)
    Przy okazji zapraszam Cię na mojego bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ oraz fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts :)

    OdpowiedzUsuń