Before&after- podstawowa obróbka




Witam wszystkich :)
 Od kilku miesięcy miałam w planach ten wpis,jednak wątpliwości czy powinnam zamieszczać tu zdjęcia ,,przed '' i ,,po'' nie pozwalały mi go ukończyć,jednak dziś nadszedl jego czas :)
Wszystkie zdjęcia przerabiam w Photoscape,rzadziej w Lightroomie,każde z zamieszczonych tu zdjęć przeszło drobniutki lifting,a dlaczego tak się dzieje zobaczycie poniżej i sami będziecie mogli wyciągnąć  wnioski.Cały proces przeróbki(jeśli mogę to tak nazwać) opiera na kilku stałych etapach:rozjaśnieniu,lekkim wzmocnieniem kontrastu,pogłębieniu oraz wydobyciu lub wyeliminowaniu konkretnego odcienia.Nie jestem osobą,która spędza godziny kombinując jak najlepiej uzyskać upragniony efekt w programie graficznym o wiele bardziej lubię ''pstrykanie'' zdjęć :D Dziś tylko zdjęcia natury,gdyż jeżeli chodzi przeróbkę zdjęć z ludźmi to muszę się jeszcze wiele nauczyć,mam tylko nadzieję że za jakiś czas z dumą zaprezentuje czego się nauczyłam w tym temacie.
Pozdrawiam ciepło :)













Jak widzicie nie są to duże różnice,jednak moim zdaniem zdjęcia ,,po''prezentują się znacznie lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz